onsdag 30 december 2015

Garnförsäljning

Z-tvinnat från Wåhlstedts Textilverkstad
Nu har jag bestämt mig! Jag måste försöka minska min "stash" dvs. min garnsamling!
Det är verkligen inte lätt, men jag har insett att jag inte kommer att hinna sticka upp alla mina fina garner och det är lite hemsk att de bara ska ligga i mina lådor.

Nu hoppas jag att de ska få nya hem och få komma fram i ljuset!

Töis från Gotlands Spinneri
I de olika mapparna alpacka, lin, ull etc. finns garner som innehåller 100 % av dessa kvaliteter.
Garner med flera olika material finns i mappen övrigt. Där kan finnas allt från syntetgarner till garner som innehåller silke, merinoull m.m.
De allra flesta garner är i naturmaterial.

Jag har inte hunnit lägga ut några sockgarner ännu och inte heller några effektgarner, som jag har, men det kommer, det kommer!
  • Alla garner är oanvända och kommer från min samling.
  • Enstaka garner har ingen banderoll kvar, men jag garanterar att de är de garner som jag skriver att det är.
  • Enstaka härvor kan vara nystade på min nystmaskin, men är garanterat oanvända.
  • Garner som säljs tillsammans i samma färg har samma färgbad.
  • Alla garner som syns i butiken finns kvar. De tas bort automatiskt efterhand.
  • Om du handlar för en summa under 100:- kan du få billigare frakt om du mailar mig istället för  handla via webbshoppen
  • Då skickar jag med brev enligt Postens portotabell, MEN den som handlar i webbshoppen har alltid förtur.
  • Frakten kostar 45:- oavsett hur många garner du köper.
  • Jag sampackar naturligtvis, om du köper flera garner. 

  • Frågor? Maila mig på ann@storartat.se Jag lovar att svara så fort jag bara kan!
ART från Colinette

Välkommen in i "garnbutiken"!


Ja, just det ja! Ett härligt 2016 önskar jag er alla!

Inga kommentarer: