tisdag 9 juni 2015

Genomslagskraft!

Vaknar förkyld och stretar emot med Echinaforce och Kan Jang! Tur att jag har ett stillasittande jobb, som inte kräver så mycket fysisk ansträngning - mer mental sådan då!

Idag ska jag sy klart ett par linnebyxor till en kund från Mellansverige. Hon hade sett mig på "Halv Åtta Hos Mig" och tyckte mina kläder var "så läckra" och hon blev "stormförtjust i Vera - linnecape".
Beställningar ramlar in och jag säger bara "keep them coming".
Då blev jag glad och förundrade mig över vilken genomslagskraft TV ändå har.

Det har jag ju hört talas om, men aldrig själv upplevt. 
Jag läste i morgontidningen att 5-600000 såg veckans program! Då kan man säga att jag verkligen ramlat genom rutan!

Men det bjuder jag på! Det finns egentligen inget roligare än att se folk ramla! (Under förutsättning att de inte skadar sig, förstås.)
Visst är det så?


"Vera"

2 kommentarer:

StickochVirka sa...

Hej Ann! Kollade på programmen på TV4 Play igår, så kul att se dig igen och vilken god mat du lagade - hoppas vi ses på en stickkurs snart hos dig igen. Kramelikram och krya på dig! Carina Persson

STORARTAT! sa...

Hej!
Så kul att höra av dig! Det var ju en skånsk meny och då är det klart att det blir gott! ;-)
Du ska laga äpplekakan. Den är himmelsk!
Jag har lite planer på att ha lite stickcafé till hösten, och kanske lite annat med, men du 'är ju så bra på att sticka så jag tvivlar på att jag kan lära dig nåt!
Kram på dig och ha det så gott!