tisdag 2 juni 2015

Det går bättre och bättre!

Ikväll gick det ju riktigt bra. Jag lyckades hålla mig på benen hela programmet igenom och inget visades i slow motion.
Och mycket fick man ju se från ateljén - både lite när jag syr och hur jag tänker kring mina kläder.
Mannekänguppvisningen var inte helt intränad och jag får nog jobba lite mer på att gå och posera på catwalken.

Senaste kreationen, disktäcket, kan beställas redan nu både i mönstrat och enfärgat tyg eller i vävplast om någon föredrar det. Tänk så skönt att slippa se disken!


Den STORARTADE "eblakagan" bildkälla
Nu kan jag snart slappna av och njuta av resten av programmen! I morgon blir det alldeles maaaaagiskt!

Naturligtvis är spänningen oliiiidlig! Vem ska ta hem vinsten?

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är strålande och jag gillar när man ser ponchon i förgrunden varje program��