onsdag 4 februari 2015

I'm back!!!

JAG ÄR TILLBAKA!
Jag har varit borta ett tag, men nu är jag tillbaka igen! Ett tag och ett tag! Hur länge är ett tag?

Hur som helst; Sedan början av november drabbades jag av ett virus eller snarare en hel svärm och fick infektioner i kroppen, som flyttade runt i kroppen. Läkarbesök, sängvistelse och mediciner blev det och som "grande finale" ögoninflammation och magsjuka.
MEN nu känner jag mig som friskare och har övergått från "sjuk" till "konvalescent". Nästa steg är "frisk"!

Jag hade precis i november startat ett byte till ny webshopleverantör och därför ligger hemsidan nere för tillfället. Den kommer snart att återuppstå.

Inte så mycket har blivit producerat under tiden, förutom några herrflugor och stickade sjalar och sockor (Det går alldeles utmärkt att sticka i sängen!), men tänka kan man göra ibland ändå. Lite nya idéer finns det, som jag snart ska sätta i verket.

Snart kommer årets första nyhetsbrev ut. Vill du också ha ett?
Skicka då namn och mailadress till ann@storartat.se

Vi hörs!
Ann/STORARTAT!

Inga kommentarer: