söndag 8 juni 2014

Kan man ha för mycket knappar, garn och tyger?

Sommaren är här! 
Massor av tid för att njuta och sticka och koppla av!

Själv har jag startat en mindre reorganisation av alla mina knappar, garner och tyger i mina hyllor och tvingats inse att jag inte kommer att hinna använda allt. 
Stora knappar i kohorn med färgad kohår på sidorna
Därför har jag beslutat att låta dem komma till hem där de kommer till användning och slipper ligga i burkar, lådor och hyllor hemma hos mig.
Det kommer att bli ett stort jobb att välja ut, mäta, räkna och fotografera allt. Sedan ska allt ut i butiken till försäljning, MEN den som väntar på något gott…

Håll utkik!


Blommig babycord 

Kanske några av de här garner kommer att finnas i butiken.

Så här glad kommer jag INTE vara när jag säljer mina fina garner.

Inga kommentarer: