tisdag 11 juni 2013

Håll ut! Nu är det nära

Ni tror väl att jag alldeles gått under jorden, men se det har jag då rakt inte.
Den senaste tiden har det varit för mycket för att hinna med bloggandet, tyvärr.
STORARTAT har bytt webshopleverantör och det innebär att en alldeles ny webshop måste organiseras och administreras och aktiveras och allt annat på -eras som man bara kan tänka sig. Därför har den legat nere ett tag, men i dagarna ska den finnas i cyberrymden igen med ett nytt utseende och ett lite annorlunda innehåll.
Den är dock inte helt klar och jag får fixa med den under tiden, men den fungerar i alla fall.

Som om det inte var nog så råkade jag ut för en rejäl datorkrasch och var tvungen att köpa en ny dator med allt vad det innebär av installation, inställningar och en hel massa som jag inte kan, inte är intresserad av och bara blir stressad av. Nu är de lilla Samsung dock igång hjälpligt och jag får lära mig det nya Windows 8 efterhand.

Allt tar sån himla tid...

Välkomna in i alla fall i den nya butiken och jag hoppas att ni ska trivas. Om ni har lite tips, frågor eller kritik så mottages det tacksamt. Inget är ju så bra att det inte kan bli bättre.

Inga kommentarer: