onsdag 26 september 2012

STORARTAT!® goes south

Redan på bussen kändes det som om jag skulle åka hem. Turen skulle gå till Helsingborg och Skåne och varje gång jag passerar över Hallandsåsen så känns det lättare att andas.
Syftet med resan var huvudsakligen att vara med på Fb Business mingellunch,

Linda Björck på Ergofalk AB hälsar välkommen
som Linda Björck arrangerar.

Det har kommit många inbjudningar, men den här gången tog jag chansen att vara med och samtidigt hälsa på några vänner, som jag inte träffat på länge.

Lunchen intogs på en trevlig restaurang, Madame Moustache, och vi var väl ca 60 personer som ville nätverka. Efter mingel och god lunch fick vi lyssna till Tomas Lydalsom bjöd på många bra tips om hur man minglar och gav oss WOW-upplevelser!


Lyssna särskilt till den vackra dialekten! 


Det var så inspirerande och underhållande och jättekul att träffa så många trevliga människor och kanske kan det leda till nåt i framtiden också...

Stort tack till Linda och Tomas för en himla mysig lunch! WOW!



Här minglar David Klein på Ilector och jag. 

Inga kommentarer: