onsdag 18 april 2012

Magdalena på "Mind and Soul" gästbloggar!

Är du också en STORARTAD och Qool Qvinna? Det är jag!

Att känna att man duger och att man räcker till, är sannerligen något alla behöver. Det är lika viktigt för alla, oavsett om man bär på mycket, lagom eller lite för lite vikt. Att känna sig snygg, attraktiv och uppskattad är faktorer som är avgörande, för hur vi mår och för hur vi presterar.

Jag glädjer mig därför åt att få skriva som gästbloggare för STORARTAT!.Äntligen kan vi Qoola Qvinnor med en något kurvigare modell få qoola, designade och moderna kläder i härliga och djärva färger.

Oavsett om du är small, mullig eller tjock vill jag avsluta mitt första inlägg med att det viktigaste i allt detta, är att du är ärlig mot dig själv.

Våga vara precis som du vill och anpassa dig inte efter andra. När du lägger dig på huvudkudden varje kväll, tänk att du levt den dagen på ditt eget sätt - I did it my way!

Med en färgstark kram
Magdalena

www.mindandsoul.se
Det lilla företaget med den stora potentialen

Inga kommentarer: