fredag 25 mars 2011

Premiär!!


Idag är det en stor dag för AnnaJohanna. Ikväll börjar det på riktigt. Ikväll är det dags att gå ut i offentlighetens ljus och visa mina alster. Jag hoppas verkligen att det ska gå bra. Det känns bra, men pirrigt. Jag har ju aldrig gjort detta förr och jag vill verkligen att det ska gå vägen.
Offentlig visning av kläder för storartade kvinnor på dammiddag och ev. lite försäljning. Både hemskt och roligt!
Ni måste verkligen hålla tummarna för mig i kväll! Lova det - kl. 18.00 börjar det

5 kommentarer:

finaNina sa...

Håller tummarna så hårt att det nästan gör ont!!
KRAMAR och LYCKOSPARK!!!Nina

Maj Korner sa...

Lite sent ute men håller ändå!

Cicki sa...

Håller tummarna som bara den, även om jag är väldigt sent ute.....:-)

4U2 sa...

Hur gick det?

STORARTAT! sa...

Tack snälla ni för all tumhållning! Jag måste säga att det gick bra - modellen modellade 4 plagg och en väska, jag berättade om min affärsidé och några stycken ville ha nyhetsbrev. Det var en bra kväll för att marknadsföra AnnaJohanna.
MEN i all uppståndelse glömde vi att ta bilder. =(
Är det inte typiskt?